miércoles, 19 de octubre de 2016

LLIBRE D'AMIC I AMAT (316)


316.- Amat que em fas estimar! Si no m'ajudes, ¿per què em volgueres crear? ¿I per què mi portares tantes llangors, i sostingueres tan gran passió? Puix tant m'has ajudat a pujar, ajuda'm, Amat, a devallar, a recordar, a odiar les meves culpes i els meus mancaments, per tal que els meus pensaments millor puguin pujar a desitjar, honrar, lloar els teus valors.

316.- ¡Amado que me haces amar! Si no me ayudas, ?por qué quisiste crearme?¿Y por qué me llevaste tantas languideces, y sostuviste tan gran pasión? Ya que me has ayudado tanto a subir, ayúdame, Amado, a bajar, a recordar, a odiar mis culpas y mis faltas, para que mis pensamientos puedan subir mejor a desear, honrar, alabar tus valores.

No hay comentarios:

Publicar un comentario